Praktik!

Drömde återigen mardröm inatt, vart misshandlad.. riktigt obehagligt!
vaknade klockan 08.50 och ringde då direkt till chefen och frågade om min praktik, och jag fick praktisera där! precis som jag ville, ska bli super bra det här, det har jag bestämt mig för!
så dagen började bra, fortsatte tyvärr inte i samma stil, gick till skolan med Camilla för att plugga, usch! va tråkigt det är med juridik! aja satt där tills halv 1 ungefär sen hem och åt lunch, sen skulle vi egentligen ha fortsatt att plugga men vi kom av oss och satt och pratade och såg på tv i soffan istället :P

får göra ett nytt försök ikväll innan Ullared och CSI!

Nej nu ska jag iväg to the gym och träna med Linus som nu ska bli min personliga tränare :P haha
efter det blir det ett pass spinning sen hem och duscha, äta och försöka plugga och se på tv!
upptäckte nämligen att gym är ganska bra ändå :P jävlar va träningsvärk jag har i rygg och mage.. :)

bye bye


Kommentarer
Postat av: Annette

Haha! Go Gym!! :) Jag har testat BodyCombat, och det gav fan i mig träningsvärk på helt nya ställen :P men riktigt roligt!

Vi läser också Juridik nu, håller faktiskt med dig (även fast vi läser i mycket mindre utsträckning) även fast det är intressant på samma gång! :P

Adjöken Fröken!

2009-11-23 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0