Mörkret sänker sig återigen!

Japp tragiskt! Har suttit med arbetet hela dagen, har väl gått som bra. Tills vi fick rättningarna av hela vårt arbete av vår handledare! PANIK! kändes som jätte mycket! Kände direkt att mörkret sänkte sig över mig och kände att jag hade lust att hänga mig! låter tragiskt och det är det verkligen!
Var på mitt BP/spinning pass, var totalt slut i kroppen och i hjärnan när jag kom hem. Jag käkade lite mat och hoppade in i duschen. Och där i duschen så fick jag ny energi, kände att det här kommer gå vägen om vi så skall sitta hela natten! Men jag tror inte alls att vi behöver sitta hela natten, har gått riktigt bra, ibland behöver man bara andas och räkna till tio innan man tar livet av sig :P
Sedan om det är kaffet som jag intagit som har något att göra med min plötsliga energi är en helt annan sak..
Annars har dagen sett ut som vanligt, ska bli såå skönt att få sova, som vanligt! :P

igårkväll när jag skulle sova var jag så trött att ögonen blödde, men tror ni att jag kunde sova? nää icke sa nicke, somnade kanske halv 2 - 2 tiden. fruktansvärt jobbigt!

Nu till kvällen ringde Sami och frågade ifall jag skulle fira jul hemma i Solla och självklart ska jag det, vilket även han skulle. Ska bli riktigt roligt att träffa honom :)

Sara var det inte du som skulle ringa mig? :P haha ähh det gör faktiskt ingenting, för har inte haft tid att prata i telefonen ändå :P

Nej nu ska jag fortsätta att rätta skituppsatsen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt förlåt. Men jag ringer när jag slutat idag, innan jag somnar :P Jag är så gräsligt trött nuförtiden så jag gör inte annat än sover.

2010-11-24 @ 08:24:04
Postat av: susanne, grannen

har inte du en FB?

i vilket fall. fick denna och tänkte att du skulle gilla med :)

http://lolsnaps.com/?media_id=750&cat_type=all&order_type=latest&pagenum=1

ses runt jul! appelbergs?

2010-11-24 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0