Påsken

Påsken har varit helt perfekt! :)
Har myst hela helgen, eller ja från i torsdagskväll tills nu iaf.  Helgen har bestått av prat, film (Scream :P), grillat, vin, pärlplattor, målarböcker, kaffe och underbart sällskap!
Grillad majs = sommar! MUMS!
Har sett Scream 1 och 2 nu, ikväll blir det 3.an för på fredag så ska förmodligen jag och Louise gå och se 4:an på bio! :D hihi!

Blir nog kvar här hos syster tills på tisdag, känns som onödigt å åka hem på måndag då jag ändå ska hit till trakterna på tisdag morgon. Dom får helt enkelt stå ut med mig en extra natt :P
Nu är resten av "familjen" på kalas så jag stannade kvar för att få lite plugg gjort, går väl kanske inte sådär superbra! men men sakta men säkert!

innan lunch så tog vi kaffe, saft och kakor och gick ner å satte oss vid älven, underbart :)

råkade köpa skor igår :P var faktiskt tvungen då jag fick skavsår av Gabriellas skor :P

Tomorrow´s just a song away!

Nej nu måste jag återgå till plugget! PUSS

Kommentarer
Postat av: Annette

Haha! Kändes det bra med en ursäkt för att köpa skorna? Jag har också köpt skor ;P ingen klänning än dock :( ska kolla lite extra i morgon, annars hem o leta!

2011-04-24 @ 19:13:05
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0