PLUGGA!!

Ja tillbaka till verkligheten! nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet!
Fick skjuts hem av syster strax efter ett idag, och har sedan dessa pluggat lite grann, varit och handlat, ätit lite middag nu vid tre tiden eftersom jag ska träna klockan 5..
Har även försökt få tag i killen som bor i lägenheten som jag ska kika på, men han svara inte så jag har skickat ett sms, nu är det bara att sitta och vänta på att han hör av sig angående när jag kan komma och titta!

imorgon och torsdag så blir det hårdplugg! så att jag kan vara ledig då Louise kommer och hälsar på, på fredag :) ska försöka bli klar med verksamheten, min del iaf sedan ska jag påbörja mitt individuella arbete så att det blir klart någon gång...
imorgon åker Camilla hem så då blir jag ensam kvar här tills fredag, men det ska nog gå bra, går nog bättre och plugga då.. sedan blir det en del springande, då jag måste komma i form inför blodomloppet!

Adele - Rolling in the deep
Adele - Turning tables

Nej nu blir det mer plugg innan träningen!

Kommentarer
Postat av: Lina & Odin

Det som jag väntar på svar från är som skadereglerare till Hus & Hem-skador på TryggHansa. Det jag läste om igår var en utbildning till flygvärdinna. :P



Japp, jag ska bara dubbelkolla allt med mamma om hon kan ha Odin så åker jag uppöver :)

2011-04-27 @ 10:12:15
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Love Åkerman

Hej Hanna! =)

2011-04-27 @ 19:31:31
URL: http://clubpenguincheatzbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0