Underbart!

Gick till skolan idag med målet att vara väldigt effektiv :P
haha kan inte påstå att det vart en effektiv dag, gjorde iaf klart en del till arbete, så nu har vi ca 20 sidor! Jag ska skriva lite mer en 1 sida till om implementering, Linus ska skriva någon sida till och Susanne likaså. Sedan på tisdag så skall vi träffas och sätta oss med del 6 på arbete vilket kommer att bli ca 3 sidor så då har vi ungefär 26 sidor, alldeles lagomt!

Har dock hunnit med att kolla runt på Ikeas hemsida, tittat på soffor, har hittat en jag vill ha och en byrå jag vill ha! :P

Tisdag kväll så åker jag hem till Solla :) Onsdag klockan 17.00 så ska jag kika på en lägenhet, hoppas hoppas att jag tycker om den! tror att jag kanske har lite för höga förväntningar på den.
Ringde och sa till mamma att hon måste följa med och titta på den, så jag har någon som är objektiv..
annars kommer jag att vilja ha den bara för att jag är så glad över att jag ska få ha en alldeles egen lägenhet :P haha

Nu innan middagen så var jag och Annette ute på en springtur, jag tror att det är ca 5,5 km och Annette tror att den är på 7 km.. så någonstans däremellan då :P
Efter det så vart det middag (sallad, hör och häpna!) Och nu har jag badat badkar och smetat på ansiktsmask..
Riktigt härligt var det!

Nej nu kom Annette så nu ska jag vara social, hon har varit och köpt glass :D (Underbart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0