Vart tog energin vägen?

Ja nu pratar vi alltså om min pluggenergi.. Dagen började med att Parra dök upp med sin matta som jag ska posta imorgon åt henne.. sedan vandrade jag iväg till skolan!
varmt och skönt men jag tror att jag valde lite väl somriga kläder :P så väl i skolan så lånade jag en bok, satt i solen en stund sedan gick jag hem igen.. fråga mig inte varför :P
Tänkte kanske att jag skulle plugga bättre hemma, vilket jag absolut inte gjorde..
Satt mig på balkongen och solade lite grann, gick sedan in åt lunch såg ett avsnitt True blood..
Skrev ca fyra meningar allt som allt :P

runt halv 3 gick jag tillbaka till skolan, lånade ytterligare en bok, hämtade ut mitt arbete om självkännedom (fick väldigt trevlig feed-back). Efter det mötte jag upp Annette och vi gick ner på stan, lämnad in en klänning jag köpte helgen som va, köpte lite vitaminer och en guldig kuvertväska. Sedan gick vi på konsum, köpte en sallad och satte oss i parken och njöt av solen :)

Hann bara hem från stan så var det bara att svida om till träningskläder, iväg på ett spinning pass och efter det så solade jag lite grann, känner att jag måste få lite färg om jag ska kunna ha klänning på examen :P

Imorgon är det arbetsseminarium, helt onödigt om du frågar mig, men men... Efter det så måste jag plugga, springa hem och städa innan Louise kommer hit! :) så trevligt med Sollefteå besök!

Fick även en förfrågan idag från mina blivande arbetskollegor om jag vill vara med i korpen, alltså spela fotboll, vilket jag absolut ville :) så kul! var förvisso väldigt länge sedan jag spelade fotboll men det kommer att bli jätteroligt! :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Va kul! Får man komma och titta om ni har match?

2011-05-15 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0