Examen! nu går jag vidare!

Imorgon öppnas ett nytt kapitel, så kan man väl kanske säga!
Nu har jag äntligen tagit examen, efter 3,5 år så är jag en riktig socionom! :)
Imorgon börjar jag jobba! dock är hälsan inte riktigt med mig. jag har en vagel i ögat och är ruskigt förkyld! :s kanske inte sådär superroliga förutsättningar för första arbetsdagen!
Måste ringa vårdcentralen imorgon så jag får en tid, har haft vageln i en vecka nu och börjar bli less på den samt att det bara blir värre hela tiden!

For till Sara och Rickard igår, hade supertrevligt! pratade en massa, åt god mat och såg på BB finalen!
Varför kastade dom toarullar på Peter för? inte okey!
Vaknade imorse, åt frukost, satt och pratade, solade och försökte även fiska lite grann :) gick inte så bra då det var fruktansvärt mycke mygg som ville äta upp oss!
Nu när jag bor hemma i Sollefteå så kan jag träffa Sara så mycket mer! hon kommer hem i helgen och sedan ska jag till Ikea och då måste hon ju med :) Sedan kommer jag att åka dit så fort tvillingarna väljer att visa sig! :)

Nej nu måste jag duscha och sedan hoppa i säng!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: farmor

lilla du vilken otur med vageln! Men det går väl över eller är det vårdC besök för dylikt. Hoppas det går bra för dig och att du känner att du valt rätt. kram

2011-06-08 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0