Bakisdag

9 dagar kvar!
Gårdagen var trevlig, var på schlager och skakade rumpa :)
Annette var vår personliga chaufför igår, himla skönt att slippa bussen.. På vägen hem så ropade Annette att jag hade en vän utanför bilen. Jag svarade och sa att jag inte hade några vänner (menade att jag knappast hade någon vän där och då :P) varav Camilla säger men det är ju faktiskt någon som springer bredvid bilen.
Så jag tittar upp och vem är där? Jo Sami, vilken trevlig överraskning..
Han följde med hem på fyllemat och prat :)

Kom nog inte i säng förrän halv 6, vaknade klockan 9, hade dock ställt klockan på halv tio då jag skulle upp och gå på Frejas dansuppvisning klockan 11. Men det vart inte av för hon ville inte dansa, tur att jag inte hann promenera iväg med tanke på att det är en bit. Men kunde ändå inte somna om, så det var bara att kliva upp.

Annette har varit här hela dagen, hon kom och lagade amerikanska pannkakor till oss till frukost och gick hem för ca en timme sen.
Annars har jag putsat alla fönster idag (tycker av någon konstig anledning att det är roligt :P), sett film, ätit en himla massa!

Nej nu måste jag återvända till BigBrother, Christian måste stanna kvar annars blir jag arg! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0