Dagen är inte slut än

Idag är det exakt 7 dagar kvar!

Dagen har bestått av förberedande inför redovisningen på torsdag, packat och varit på skolan och skrivit ut opponeringspapper. Annars har jag inte gjort mycket alls :P
Klockan 17.15 så var jag på mitt sista BP/spinning pass här i Umeå! sorgligt! kommer att sakna Pernillas pass.. Efter träningen så passade jag och Annette på att sola lite granna :)

Kvällen har spenderats framför tvn 21.00 desperate och 22.00 Bb.
Kom precis hem då jag följde med Parra en bit på vägen, hon är lite rädd för skogen. men inte jag för jag är supercool! (hmm..) tror dock att jag har blivit lite mindre rädd av mig under den här tiden..

 Förresten så har jag fått en vagel i mitt öga! det suger! varför just nu? jo för att jag ska på en massa middagar och examensfesten och examen osv.. hemskt! Har ringt både Cissi och mamma om råd, har fått samma råd. men jag vill verkligen inte göra så! sticka en nål i mitt öga! ALDRIG i livet! nej vet ni vad, låter jag den bara vara så kanske den försvinner av sig själv, den är ju väldigt liten än så det syns ju inte än!
What to do?

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0