Det suger!

Har beställt hem 7 klänningar från Nelly, och nej jag har inte planerat att köpa alla..
Men Nelly är helt värdelös när det kommer till klänningar!
beställde 5 svarta klänningar för jag vill ha en svart klänning till finsittningen, tror ni att någon av dem passade? NEJ eller ja passade gjorde dom men fruktansvärt skitfula! *Hanna är skitarg!*
Beställde utöver de svart en gul och en vit och dom var fina.. men de kan jag inte ha på finsittningen eftersom att jag ska ha mina guldskor! Suck!
Den gula klänningen tror jag iaf att jag ska ha på examensdagen, men då blir det ytterligare ett problem, jag behöver ett par vita pums.. Mer skor :P

Ja vad säger man förutom BLÄÄ!

Har nyss hjälpt Annette och bära hem banankartonger, sedan har jag mannekängat i sju klänningar, blivit på dåligt humör och nu sitter jag  här..

Imorgon blir det stan på jakt efter en svart klänning och vita pumps!
och jag som är äckligt fattig den här månaden hjälper inte heller. :(

HEJDÅ! (vilken tjej man är ibland ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0