Godmorgon!

Idag är det 15 dagar kvar till examen! :)
16 eller 17 dagar tills jag åker hem till Solla..
På torsdag ska jag springa blodomloppet så jag hoppas på fint väder, för vädret nu duger verkligen inte..

Igår la jag ut lite möbler på blocket, fick svar direkt på en som ville ha tv och tv bänken men jag tror han ångrade sig.. sedan skickade han sms, vilket jag tycker är väldigt töntigt. Är väl betydligt enklare att ringa..
sedan var det två stycken som hörde av sig angående soffbordet.. Det ska komma en tjej idag och kolla på det. önskar bara att det kunde ringa någon angående bokhyllan :P känns surt att skänka bort den när jag köpte den för en slant.

Den här veckan kommer att bli lång, då vi inte har mycket att göra.. idag ska vi till skolan och lämna in arbeten, sedan hem igen, tänkte ut och springa men vill inte springa i det här vädret. så det blir nog ett pass på Iksu istället.
Imorgon tänkte vi börja packa lite smått, så allt är klart när mammsen och pappsen kommer :)

nej nu ska jag ta och hjälpa Camilla med sitt arbete..
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0