i sista sekund igen

6 dagar kvar!

Idag vaknade jag 05.52 av att han som bor i min lägenhet, (eller rättare min blivande lägenhet) ville berätta att han planerar att flytta ut den 13 juni..
hmm.. kunde ju iofs ha väntat med den infon i någon timme till men men...
så tidigast den 13 juni får jag flytta in i lägenheten :)

Har bråkat lite med adressändringen idag oxå, vart knas där men nu är det löst, måste bara betala lite extra eller ja..
klockan 09.00 ringde väckarklockan, upp och hopppa. var ute och sprang i 45 min.. Sedan gjorde jag inte så mycket, solade lite ute på balkongen, pratade med Louise i telefonen, duschade. Klockan halv 2 så sprang jag ner till stan för att träffa Soffipropp :) spatserade runt på stan fram till 5 och kollade på allt jag ska shoppa på fredag :P
Tog bussen hem, gjorde mig iordningen och sedan ner på stan igen, mötte upp Lisa på busstation och sedan ner på Peppes för att käka middag :D MUMS! så gott :)

Kom hem precis i tid för bb och nu ska jag sova för imorgon har jag redovisning från 8 till 17 :s HUvva! men men det är den absolut sista redovisningen på den här utbildningen :) så det går att härda ut!

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0