Klassfest! :)

Fredagen började med en springtur (blodomloppet närmar sig), sedan packade vi in oss i Camillas bil och begav oss upp mot Skellefte :)
Det var kul att vara tillbaka, kändes lite som att vi var påväg hem :P
Väl i  Skellefteå började vi göra oss iordning, Lisa bjöd på tacos och sedan for vi iväg till Stock för att återigen ha klassfest, antagligen den sista :s
Det vart en super kväll, jag agerade lekledare vilket var uppskattat och jag kan säga er att det inte är lätt att vara lekledare till ca 20 halv påverkade socionomstudenter :P det hade iofs inte spelat någon roll om de var nykter heller.. Men skoj var det!
Hann även med en latte på stigs under skellefteresan och det förgyllde dagen så att säga, åkte även förbi villagatan och tittade.. vart lite sorgsen där men men..

Villagatan

Stigs :)




Igårkväll åkte vi hem strax innan 7, var framme strax efter 8, så då for vi och köpte pizza på carlshem, sedan hem för att titta på eurovision, fick även sällskap av Annette.
Jag trodde på Ungern och Sverige, Sverige gick det ju bra för men hallå Ungern var ju riktigt svängig, dock såg hon som sjöng lite konstig ut men man kan alltid blunda :P
Förstår dock inte hur 1:an kunde vinna,, men men...

Nej nu måste jag ut på en promenad och sedan sätta mig och plugga igen!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0