Schlagerklubben!

10 dagar kvar! nu börjar den riktiga nedräkningen :P

Idag har vi solat, packat lite och jag tränade imorse (stepmuskel).
Nu väntar jag på att Camilla ska duscha klart och på att Annette ska komma. Sedan ska vi äta middag och förfesta lite granna, inte Annette då hon var ute igår.
Men jag och Camilla ska ut och dansa på Schlagerklubben! :) ska bli superkul!

La ut köksbordet plus stolar igår och har redan fått napp.. Farmor, jag la ut det för 400:-. Men min tv vill ingen ha, igår var det dock någon full idiot som tyckte han var jätterolig! Ringde på tvn, från början trodde jag bara att han var dum i huvudet, han frågade om det var färgtv osv. Sen bjöd han under priset och efter en stund bjöd han mer än vad jag hade begärt.. rikspucko!

Nej nu ska jag göra något vettigt som att hmm.. jag vet inte! vänta..

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0