Sorgligt

12 dagar kvar! :) Idag är det 12 dagar kvar tills jag tar examen!
Blir lite förvånad över hur vissa personer reagerar på att man tar examen.. Examen ÄR en stor grej! jag har faktiskt kämpat i 3,5 år på att bli något och jag har lyckats! *Bra Hanna!* :)

Igår följde jag med systers familj på besiktning av deras nya hus :) Var barnvakt åt Freja medans de andra gick runt med besiktningsgubben. Sedan for vi hem till dom, blev bjuden på middag och fick sedan skjuts hem av Jonas :)
Min Maria kom oxå och hälsade på igårkväll, hon körde dock vilse några gånger men tillslut så kom virrpannan fram :) Hon åkte hem inatt klockan 1, så då sa vi hejdå på parkeringen, höll nästan på att börja grina :s Maria har betytt oerhört mycket för mig de här 3,5 åren så henne kommer jag inte att släppa i första taget!


Idag är det riktigt pissväder och jag som skall springa blodomloppet senare ikväll, hoppas att det blir fint tills dess. Tanken är ju att vi ska gå i mål och få sitta ner och äta ifrån picknickkorgen som vi får, men regnar det så blir det ju mindre roligt!

Har packat fem kartonger igår. det är böcker i alla (inte bara böcker,pappa :P ), var tvungen att tömma bokhyllan då det kommer en och ska hämta den idag.

Nej nu måste jag läsa lite! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0