Tisdag!

Nedräkningen pågår 14 dagar kvar! :)

Steg upp strax innan 9, ut och sprang ca 6,5 km. gick faktiskt riktigt bra, så nu är jag pepp inför blodomloppet. Förhoppningsvis är det en bra dag :P Jag ska inte träna imorgon, vill inte vara tung och stel i benen på torsdag. Det hade varit bättre om loppet var på morgonen men icke!

Idag har jag städat, packat tre lådor. En kille kommer på torsdag och hämtar bokhyllan så var tvungen att börja packa böcker, och jag får inte packa alla böcker i samma kartonger.. blir en aning för tungt :P
Har även sålt mitt soffbord idag, 100 kronor rikare :P
Var på skolan och skrev ut en kompis arbete, för att lämna in. Har sedan varit på stan på jakt efter ett par vita pumps och en svart klänning men kom hem tomhänt! Hann även förbi hos syster och drack en kopp kaffe. Och oj vad Sixten växer, var nyss där kändes det som men det går så fort! :)

Promenerade sedan hem, sett på desperate och bb.. ska väl snart gå och lägga mig, börjar bli trött!

Nu vill jag veta när jag får flytta in i min alldeles egna lägenhet, så att jag kan adressändra någon gång :P

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0