Facebook?

11 dagar kvar!
Sprang som sagt blodomloppet igår, det gick bra men det är absolut ingenting jag kommer att göra igen!
Detta för att mitt psyke inte pallar det :P vart jätte uppstressad innan start och efter start så dog mina ben eftersom att det var mycket spurta, gå, jogga, spurta, gå, jogga.. alldeles för mycket folk för att man skulle kunna springa hela vägen hela tiden. Var alldeles för fokuserad på att hitta luckor i folksamlingen hela tiden att det kändes som att man glömde bort att springa :P
Men fick en bra tid, dock slog Annette mig med några sekunder! Typiskt!
Gick till regementet ca 5 km, sprang loppet 5 km och gick sedan hem 5 km, allt som allt så blev det en sträcka på 1,5 mil!
Jag kan säga att jag var helt död när jag kom hem, jag dog i sängen!

Idag har vi varit på skolan och kopierat lite papper som vi ska ha inför utvecklingssamtalet på måndag, sedan hem. kokade kaffe och sedan for vi till nydalasjön, äventyrslekplatsen med syster och barnen. var där ett bra tag och picknickade :P

Har nyss varit ute på promenad, promenerade ner på hemmakväll, hyrde film och köpte lite godis :)
Nu ser vi BB sedan blir det en film!

Har lite ångest! Jag måste skaffa facebook och jag vill inte! men jag vill ju ha kvar kontakt med alla klasskompisar så jag måste nästan göra det.. Jag vet det låter jättelöjligt men jag har stått emot så länge att det känns som att jag ger upp om jag gör det nu! Vad gör jag? eller ja, jag vet vad jag måste göra, jag måste skaffa facebook! tragiskt!

Kommentarer
Postat av: Annette

Gilla Facebook!

2011-05-21 @ 13:03:20
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: Sofie

HAHAHA! De är på tiden! :P

2011-05-22 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0