Utvecklingssamtal + Lifegene

Idag har jag haft utvecklingssamtal, gick jättebra, var roligt att höra vad andra tycker om en :)
Vi höll på mellan 9 och 12, sedan sprang jag iväg ner på stan..

Har nämligen ställt upp i en studie, den handlar om hälsa, vår vardags påverkan på hälsan.
Så har gjort lite tester, hörseltest visade att jag hade normal hörsel,
vikt, längd, olika mått, puls, blodtryck..
När vi kollade vikten så fick jag vet hur mycket muskelmassa respektive fettmassa som jag har i armar, ben och bål. var riktigt skoj :)
Sedan var det värsta kvar, blodprov! huvva! jag hatar sprutor!
så jag bad om ett Embla plåster och det fick jag, på sjukhus brukar jag aldrig få det eftersom att jag tydligen är för gammal. (förstår inte alls vad dom menar :P)
Men nu är det avklarat och jag kände inte ett dugg, skönt! får reda på resultaten nästa vecka, ska bli spännande :) Ska tillbaka vart femte år på samma kontroller! så helt enkelt gratis undersökning :)

Efter det så sprang jag iväg till syster på en kopp kaffe och lite prat, sedan snabbt iväg till bussen för att hinna hem för att sälja bordet och stolarna. kan säga att det där bordet var eftertraktat! hade nog kunnat tagit lite mer men men..det är ändå inte jag som får pengarna ;P
Nu till kvällen så har vi torkat alla lister och element. Efter det tog vi en promenad och nu sitter jag här och Camilla packar kläder.

Tror jag ska ringa Annette och fråga ifall hon vill ha besök en liten stund!
Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Bravo Hanna! Jag är stolt över att du klarade blodprovet alldeles själv. :)

2011-05-23 @ 20:38:45
URL: http://nogg.se/Deprimerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0