Sjuk

När man är sjuk och ligger hemma får man oerhört mycket tid att fundera på!
Det är så otroligt mycket jag vill hinna att göra, eller hinna, det är bara så väldigt mycket jag vill göra att jag inte vet hur eller var jag ska börja..
Nu är resan till Funäsdalen bokad och det kommer att bli underbart, ser fram emot att få åka bräda. Däremot vart resan till Umeå i helgen inställd pga att jag fortfarande är dålig. Egentligen borde jag väl kanske inte heller gå till jobbet imorgon men jag har inte tid att vara sjuk, jag har så fruktansvärt mycket att göra!
 
I mars kommer jag att ansöka till masterprogrammet i missbruk och beroendevetenskap igen, jag vet inte riktigt om det är rätt val eller om jag bara hoppar på något som vanligt. Men något måste jag göra, jag måste härifrån innan jag blir galen! Jag är vad Lena skulle säga en rastlös själ. Funderar ibland på hur människor runt omkring mig kan vara så nöjd, jag avundas dem det. Men jag vill hela tiden något mer och det är oerhört frustrerande att inte veta vad det är jag letar efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0